"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Pesan Terakhir Arwah Nenek @









Al-fatihah buat arwah nenek...
amin.. mga rohnya dicucuri rahmat.. 


aku rindu sgt kat arwah nenek,tp yg aku ingat pesan dia slalu,
jaga diri, blajar baik2, & jaga family baik2 ya..
aku syg dgn arwah nenek, time aku kat sna aku yg jaga time dia sakit..
aku sediakn semua makan & minum dia..




time dia meninggal aku tkda di sisi dia,
coz aku jauh, tkpa lh yg pnting aku dh jaga dia time dia sakit..
I miss u nenek..
















Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi