"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Hubby Happy Hari Ini @



Takda yg mengembirakan hati seorang ayah bila anaknya selalu mengingati dirinya.. begitu juga lah hubby aku.. sory sangat2 aku tk pernah story kt korang yg aku ni punya anak tiri.. tk semua hal peribadi aku korang blh tau.. sory sgt2.. 


hubby aku hari ni tk keja jadi duduk kat umah je lah katanya.. ok juga boleh juga dia relax2 kn.. tadi pagi2 dia pegi hospital, macam biasa lah pegi cek tekanan darah dia tu.. & esok pla dia akn pegi hspital juga, ambil darah & juga jumpa doktor.. mga semua berjalan dgn lancar ok.. amin.. mga cepat sembuh..


tadi anak dia yg ke-2(adi) ada sms & tanya khabar hubby.. mcm2 lh diorg sembang, aku tk lh nk masuk cmpur dh, nnt diorg kata aku penyibuk pla... lgpn diorg tk suka kat aku, maklum ibu tiri.. tp tk semua ibu tiri jahat kn... tkpa lh, kata hubby biarlh diorg jgn peduli apa diorg cakap..  aku pun ok je lah.. hubby kata kat aku, cuma dia seorg je yg rajin sms aku yg lain tu takda & tak pernah sms aku.. cian kn..


wlwpn begitu dia ttp abah diorg kn.. cian juga aku sm hubby kadang2, tp apa blh buat kita tk bleh paksa org kn.. ok..ok.. haha.. tu ja lah aku nk story.. cuma di sni aku nak mohon maaf kt anak hubby aku tu jika aku pernah buat silap & salah.. terpulang dgn diorg nk maafkn @ tak.. setiap manusia pernah lakukan kesilapan, jadi aku ingin berubah utk mnjadi ibu yg baik.. insyallah.. amin..














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi