"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Mulut Jahat @

petang2 ni makan pisang goreng ok juga kn.. korang dh minum petang tk?... alhamdullilah...
sesuai lh orang yg mulut jahat ni kn disumbat dg pisang yg panas tu.. geram btl aku tau...


bukan apa..hari tukn tmpt mertua aku diorg buat kenduri kesyukuran.. jd aku bantu2 lh kt sna.. mertua sndiri kn.. tk baik juga tk pegi kn.. 


dari pagi smpai malam aku kat sna.. smpai2 aku kat umah adalah org datang kat umah.. egi tgk2 konon... diorg tnya lah aku dari mna.. so, aku jawab lh dr kenduri tmpt mertua.. 


pastu boleh2 aku kena cakap, napa kamu buat kenduri tu nak buang duit ke?.. aku diam je..smpai hati kamu ckp mcm tu... biarlh org kn.. nk ckp mcm tu buat apa.. tak baik tau lh lau hubby dengar.. kecik hati dia...


jahat betul mulut tu... tk cover2 lh kau tu... geram aku.. bersyukur lh org buat kenduri dr takda..pikir sebelum nk kata orang... ok..














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi