"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ c ikhram( adik) @









Marah nampak ikhram... ni adik bongsu aku c ikhram nama dia.. haha.. lucu bah dia di sekolah tadi pagi, aku hntar dia smpai dlm kelas kn( jadi rutin harian aku) & pastu hantar ikhwan pla(anak aku).. jd sembang2 lagi dlm kelas ikhwan tu dgn cikgu ikhwan dalam jam 8 lebih tu baru aku keluar.. belum balik lagi, aku tgk cikhram, diorg ada sukaneka di padang..


aku tgk kat kantin smbil menikmati horlicks panas & pisang goreng.. haha.. bercerita2 juga dgn babu kantin.. haha.. lawak bah juga diorg tu.. yg lebih lawak nya kan, tgk sukaneka.. boleh2 c ikhram ni menangis.. gara2 dia lambat@ tertinggal.. ni budak  kn bercakap pintar, tp kuat nangis.. aduh, lucu bah tadi.. aku tkda ambil foto dia.. lupa..^^...


dah c ikhram habis sukaneka tu baru balik... haha.. 








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi