"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Selamat Hari Guru, Cikgu @









Selamat Hari Guru, cikgu....
Aku ucapkan buat cikgu2 yg pernah mengajar aku dari aku tadika smpai aku form 6..
terima kasih atas tunjuk ajar yg cikgu bg buat anak murid mu ini..
jasa mu cikgu aku kenang smpai bila2...
wlwpn dh lama tk jumpa aku cuma doakan buat cikgu2 semua..
moga cikgu2 semua sntiasa dilindungi oleh Allah s.w.t..
amin..


ucapan di atas aku tujukan buat cikgu2 di:


@ Tadika Lahad Datu, Sabah.
@ Sekolah Rendah Kebangsaan Lahad Datu, Sabah.
@ Sekolah Rendah Kebangsaan Labuan, W.P.Labuan.
@ Sekolah Ugama Islam Labuan, W.P.Labuan.
@ Sekolah Rendah Kebangsaan Saint Paul, Beaufort,sabah.
@ Sekolah Ugama Islam, Beaufort,Sabah
@ Sekolah Menengah Saint Paul, Beaufort,Sabah.
@ Sekolah Menengah Kebangsaan Beaufort, Sabah.


Banyak sekolah aku ni.. penat dh menaip.. tp nasib baik aku ingat semua skolah aku yg dulu, aku tk akn pernah lupa pnya.. sntiasa ingat.. pindah2 dulu coz keja ayah aku tk menentu, berpindah2 kan projek dia.. so, ikut je lh.. 


sekali lagi... Terima Kasih Cikgu.....








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi