"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Ikhwan Kuat Makan @





setelah makan mood aku jadi ok sikit,
tp masih marah lg ni,

ahhhh..
jgn peduli tu, sakit hati ja ingat2 tu,
aku hanya mampu bersabar sj..


moga aku kuat dlm semua dugaan yg menimpa aku..
amin,
mudah-mudahan..


cakap pasal makn ni kn.. 
c ikhwan mmg kuat makan..
tk heran lh, badan pun gemuk dh..


paling dia suka nasi goreng ayam & kari ayam,
lau aku masak tu kn, berselera lh tu dia..
smpai tmbah nasi 3 kali.. haha..


tkpa yg pnting dia sihat...
alhamdullilah.








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi