"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Jeles Ke???? @





Selamat petang...


hari ni aku bad mood... geram dgn seseorg ni.. buzybody betul... cari pasal je kerja dia.... tkda keja lain ke?... aku ni malas nk gaduh2 sebenarnya.. aku tk mcm tu ok girl.. tk main lah gaduh2 buat malu je tau.. lau aku mengata kau, pasti kau marah tu... kau mgata aku aku marah juga tp aku SABAR... tuhan bg aku kesabaran, jd aku gunakan kesabaran aku tu... 




bukan apa.. adakah patut dia kta aku ni pakai baju yg sama je tiap masa... colour pn sama.. napa lh ko jeles erkkkk...???? lau jeles kata pd aku.. nnt aku belikn baju yg sama mcm aku.. macam?.. nk tk girl???>.... korang dh tgk blog aku kn, semua warna merah... tau lh kn aku ni peminat warna merah, jd kebanyakan baju yg aku beli semua warna merah(RED).. nampak tk logo kt atas tu????>>>... 


kau ni kn sakit kn hati org je tau.. napa lh lau aku suka warna merah?... tk salah kn... aku pn tk gnngu kau.. tk buzybody pasal kau pakai baju warna apa kn?>.. so, jgn jadi penyibuk.. ok girl...














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi