"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Holiday @



Assalammualaikum


selamat tengahari.. masak pun sempat juga berblog.. curi2.. tiba2 pla kepala aku nisakit.. maybe aku kurang darah agaknya.. slalu pening2 ni.. tp malas nak pegi hspital.. lambat btul lau pegi sna.. doktor dia lmbat btul.. dulu slalu juga pegi temujanji bawa ikhwan, tp skrg tidak lg.. smpai tengahari baru dpt jumpa doktor.. 


alhamdullilah, ikhwan sudah sembuh kn.. cuma kadang2 tu lau sakit terpaksa juga lh bw pegi hospital.. holiday...........tak rasa cuti skolah dah kan.. slalu nya lau hari isnin mcm ni hantar budak2 pegi skolah.. haha.. cuti 2 minggu ni habiskan masa kat umah ja.. tk pegi mna2.. nak balik kg pun tk dapat,coz hubby buzy keja.. lain kali lh, lau ada rezeki jumpa juga dgn family kt sna. ok.. 


holoday kali ni, relaxxxx2 kat umah lh jawabnya.. tkpa lh boleh juga rehatkan badan setelah berbulan2 jadi pemandu kn.. tp, bosan pla kt umah, tu lh pla problemnya...jeles tgk org lain ni dpt pegi holiday with family pegi bercuti.. wahhh.. nak ikut.. nk ikut...


^_^... ok lh bye.. (tengah masak kari ayam).. berselera lh ikhwan makan ayam lg.. hehe.. 








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi