"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Baju Raya @





Wah, korang mesti dh buat baju raya kn,
mesti dh jahit tu,
best nya korang kn..

aku belum lg ni beli kain baju untuk raya,
tak tahu nk pilih colour apa ni,
bingung,
nnt lh tanya hubby dulu nak colour apa..

tp lau lelaki ni senang ja fesyen dia kn,
lau popuan ni yg payah sikit nk cari fesyen apa..

kn skrg ni fesyen ada mcm2..
nnt lh aku tgk kt majalah @ internet,
tgk fesyen2 yg terbaru..

aku tu kira2 nk buat baju kurung jubah,
tp sesuai ke tu dgn aku..
huhu..
taku pla tk sesuai ni..
jd tk cantik pla penampilan aku nnt raya..

tengah bingung











Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi