"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Berakhirnya Bulan Mei @


Assalammualaikum...

Hujung bulan dah kn...
huhuhu..

cepat betul masa berlalu,
umur pun dh makin meningkat dh ni,
malu lh dh nk tua,
haha..

cuba lh umur tu makin meningkat kn,
mesti semua org muda ja kn..
haha..

ramai org cakap dgn aku ni kn,
"bila lg nk tmbah anak",
senang nya nk cakap mcm tu,
kadang2 tu kn tension jugak ni,
bukan senang nk jaga anak tau,
aku sebenarnay trauma sgt nk bersalin,
aku takut sebenarnya,
aku kn time bersalin tu tk bersalin normal,
bersalin melaui pembedahan,
wah, time tu aku takut sgt2..

terpaksa buat pembedahan,
coz baby dlm kandungan tu dh songsang,
aduh, perit ya sgt2 melahirkn anak,
jd jgn lh korang lawan cakap org tua,.
byk jasa diorg semua tau..
tak terbalas oleh kita..

doakan mereka slalu, ok..



















Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi