"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Hubby @


''Behind your smile, I know there are sorrows.
Behind your laughters, I know there are tears.
But I want you to know that, behind you is me who always care for you.''



Hubby, aku hanya berdoa mga kita sentiasa dilindungi Allah S.W.T.. wlwpn berbagai cubaan & dugaan,insyallah kita bertiga mampu untuk menghadapinya.. aku akn sntiasa disisi mu hubby.. wlwpn disaat kau jatuh mahupun bangun, aku tetap bersama mu hubby, takda yg mampu memisahkan kita, hanya kematian yg akan memisahkan kita... aku akan sentiasa disisi mu smpai bila2.. amin... aku doakan hubby sntiasa diberi kesihatan yg baik & mga kita menjadi keluarga yg bahagia.. wlw byk yg menghina kita perlu sabar & berdoa mohon
petunjuk hubby.. aku syg hubby.. jgn peduli org hina & kata kita, kita harus kuat & bersatu...













Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi