"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Welcome JUne @





Selamat malam semua..

hahaha,...
takut tk?..
mna ada kn.. aku tk pandai sgt nk bg takut org ni..

ok...
tk lh, aku tengah tgk wayang hantu pocong ditv3,
last episode dh mybe lh..
aku ni lau tgk wayang2 mcm tu, 
takut pun ada juga..

apa lh aku ni kn,
mcm budak2..
story lg bikin suspens...
huhu.. takut,lau tgk dlm gelap..

nasib ada kawan aku tgk,
diorg ayah aku & mama..
adik aku pun ada..
ha...

apa pun malam ni, malam terakhir untuk bulan mei,,
selamat datang bulan june.. 
bulan baru, kita buka buku yg baru juga,
& moga bulan yg membawa keberkatan & rezeki buat kita semua..
amin














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi