"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Terima Kasih Ikhwan @




Makasih ikhwan...

mama sayang ikhwan..

semalam, sebelum tido aku mesti pakai krim,
semua perempuan mesti mcm tu kn,
pakai krim malam, 
untuk kesihatan muka..

jadi, anak aku c ikhwan pun masuk bilik,
dia tgk ja aku pakai krim tu,
pastu dia cakap lah..
"mama, mama pakai apa?"
aku jawab,
"mama, pakai krim syg."
pastu di cakap,
"mama, mama ni cantik lah".

wah, betapa bahagia nya hati seorg ibu bila anaknya berkata mcm tu..
aku pun peluk anak aku kuat2,
& ucapkan terima kasih..

biar apa org kata pd aku,
aku tk kisah..
yg penting org yg aku syg terima aku apa adanya.










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi