"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Welcome Mei @





Assalammuallaikum... 


Selamat hari pekerja semua.. pd yg bekerja & yg menggangur, mcm aku, penganggur sejati.. haha.. bila lh rezeki aku nak dapat keja ni, dah brapa tahun apply apa pn tk pernah lh dapat.. mgkn Allah dah tutup pintu rezeki buat aku kot.. mybe lh... aku nak sangat keja nak bantu2 hubby aku.. cian dia keja sorang2.. penat bh tu..


cuti macam ni pn dia keja.. kadang2 tkda masa bersama family.. apa pn hubby buat ayang tetap mendoakn buat hubby.. amin.. jatuh & bangun aku tetap bersamamu.. insyallah.. amin.. doaku sentiasa padamu.. cewah... melalut pagi2 pla aku ni.. 


bukan apa dulu masa awal married dlu dgn hubby, keja pn tak tentu, tp alhamdullilah dapat keja baru kira ok lah.. terima kasih Allah atas rezeki yg di beri... amin.. kami hidup bersederhana saja.. tk kurang sedikit pn.. 


atas usaha hubby selama ni, dia dpt dah bg keluar sebuah kereta viva, atas titik peluh dia sendiri, itu lah impian dia untuk memiliki kereta sendiri atas rezeki yg di cari selama 3 tahun ni.. & sekarang semua tu dah termakbul.. tp hak milik bank lh masih kami cuma bayar ccm je bulan2.. hehehe.. alhamdullilah... 


walaupn banyak dugaan & rintangan yg kami berdua hadapi, kami atasi semua tu dengan doa & sabar,,dgn kesabaran kami itu lah hasilnya, wlw di caci & di hina oleh orang lain kami tk peduli semua tu, kami jalani hidup ni dengan baik.. semua  tu datangnya dari Allah... 


Sekarang aku & hubby mahu menyiapkan rumah kami sendiri.. insyallah ada rezeki lebih kami akn siapkn yg dh terbengkalai tu..hampir2 kami putus asa, ujian Allah sangat berat buat kami, tp dgn sabar... sabar.. & sabar akhirnya membuahkan hasil... amin... amin.. & amin...


aku tk tau nak cakap apa lg... cuma Allah tempat kami mengadu...& Allah juga yg memberikan rezeki itu... terima kasih Allah...Wassalam..

Hubby terima kasih atas semua yg kau berikan buat ayang & adik ikhwan... Kami sayang hubby..










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi