"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Pegi Kenduri Kawin @



Hai............halo.........


tadi pagi2 rajin pla nak cuci kereta.. dua biji kereta di cuci hr ni.. dua2 aku pakai.. aku jadi driver ja ok.. 1 kereta ayah, & 1 kereta hubby.. wah, boleh buka car wash sudah tu.. asal kotor ja rajin lah tu cuci kereta.. dua2 mesti dibersihkan..


kebetulan cuti skolah kn, jadi kereta boleh rehat.. & tak kotor lah.. parking ja depan umah..cian juga kereta tu kn.. mana juga dia tahan nk jalan ja hari2.. time cuti dia pun boleh rehat juga.. mcm org yg pandu kereta juga.. manusia pun perlu rehat kn..


lepas habis cuci kereta tu, kami pegi kenduri kawin.. huhu.. ramai sgt orang tau.. jam 10 pagi kami pegi sna.. aku, mama, ayah, macik aku, cousin, & anak aku.. smpai ja kat gerbang tu jumpa  dgn tuan rumah dia, bersalam lah.. tp kan yg tk bestnya, kn slalu kt org kawin ni ada cenderahati, macam gula2@saputangan@apa2 ja... ni tidak, diorg pilih org yg diorg kenal ja baru diorg bagi.. tak baik juga mcm tu kn.. 


tk manis di lihat pla.. nnt apa pla kata org kn.. huhu.. harap2 lepas ni tkda lg macam tu ok.. lagi satu, makanan dia pla.. huhu.. sedih nk cerita.. bukan nak mengata, tapi mmg org2 pun ada bercakap juga lah... nasi dia tk berapa masak.. aku tk habiskn makanan dia.. nasi dia masih mentah lg.. anak aku lg.. balik2 dia keluarkan tu nasi dr mulut.. dia pun tk makan juga.. huhu.. sorry aku complain ok..


ni kenyataan bukan nak mengata.. sorry....










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi