"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Al-Fatihah @



Assalammualaikum...




Gempar juga 2 minggu lalu dengan gosip2 kosong yg mengatakan bob kuman meninggal dunia.. sapa lah bawa khabar angin macam tu...jahat betul kan... namun semua tu dah tertulis oleh yg maha esa... ajal maut di tangan Allah S.W.T... ternyata bob kuman meninggal dunia pada pukul 4.38pm tadi petang.. ya allah, aku pun terkejut juga.. tapi apa pun moga rohnya dicucuri rahmat.. & ditempatkan bersama org2 yg beriman... amin... takziah aku ucapkan pada keluarga bob kuman.. aku pun tau tadi tengah bertweet.. lau tk mana aku tau tu... ok lah... wassalam..


Al-fatihah....








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi