"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Makcik Kesayangan Aku @





Assalammuallaikum...
slmt petang & selamat menikmati minum petang..
aku pn dh minum petang,
makan kuih & nasi lemak kegemaran aku..
sekali dgn rojak..
sedappppp,..

korang ada mck kesygn tk?
mesti ada kn.. aku pn ada juga..
mkcik plg aku syg & tmpt aku mengadu bila aku ada problem..
plg paham diri aku..
pernah lh kami beli 1 set baju raya yg sama..
wah best nya..
kami mmg terlalu akrab,
smpai2 bila dia ada kt sni aku tido dgn dia,
& bila dia balik ke kg aku akn menangis,
aku tk suruh dia balik..
sedih aku tau..

apa blh buat dia jauh, kalau dekat dh lama aku pegi sna,
tp biar jauh tp hati kami ttp dekat,
slalu juga tnya khabar kt dia, dia lh org pertama yg wish birthday 
aku tiap2 tahun..
dia tk pernah lupa pd aku.. makasih macik..
i love u...

ni foto mcik aku tu..
jom tgk..


rindu aku sama dia..
ok.. bye2 korang..











Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi