"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Adik Aku Tersilap Pakai Kasut @



Selamat Malam...


haha... belum tido lg aku ni.. hubby pun sama juga belum tido.. main game kami.. kn ada laptop masing2.. so, sorang satulh.. jgn jeles.. tk lah gurau je ok..


lau aku tgk muka adik perempuan(faezah) aku tu kn.. ketawa sndiri juga aku.. bukan apa, gara2 lambat bangun & lambat bersiap, boleh2 dia tersilap pakai kasut sekolah.. smpai2 je kt pagar skolah dia minta hntr balik pegi umah... aku hntr lah pegi ambil kasut dia yg betul..


kasut dia pakai sebelah lain...tu lah sapa suruh lambat tido kalau malam... main game je ingat.. adik aku sorang yg lelaki(alanz) pun sama juga lmbt bangun.. tertinggal bas terpaksa lh aku hntr dia pegi skolah.. smpai2 kt skolah dh perhimpunan.. apa lg berlari sekuat hati lh dia.. padan muka kn.. lambat lg tido..


macam aku juga dulu.. gara2 bersms smpai tengah malam kn.. terlewat bangun, tertinggal bas lh jawabnya.. menangis lg tu tk dpt pegi skolah... lucu pla.. lau terkenang masa lalu tu..


aku dulu paling rajin pegi skolah.. cewah.. puji diri sikit je ok.. lau tk pegi skolah mula lh nk nangis tu.. mcm budak2 kn.. haha.. malu lh nk story.. lain kali boleh ya.. story2.. hehe.. malu...


ok... wassalam...














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi