"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Foto @

 Tak nak banyak2 cakap lh kn..

tgk foto dah taulh.. hehe..


maaf ya foto tk jelas...
mama, mck kiah, & aku
ikhram & ikhwan..


peace korang ^^ (ikhwan) 




pija, ikhram & ikhwan




ikhram & ikhwan



pija & ikhram


foto di atas di ambil di pantai..
time tu ada mck aku dr kampung pegi umah kami,
jadi kami bawa dia jalan2 kat pantai,
sekali sekala,
bukan selalu kan..

aku suka saat mcm ni...
bersama family tsyg...

Love "fadzyla"










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi