"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Tentang Status Aku @







Assalammuallaikum.


selamat tengahari... berapa hari aku tk berblog kn.. hehe.. sory buzy... hari ini pun aku buzy.. tp sempat juga buka ni blog kn.. ambil kesempatan dlm kesempitan lh.. hehe.. keja aku dh siap jd relax kejap nnt jam 2 mcm tu nak pegi jalan lg.. pening kepala aku ni kesana ke mari hari2 pegi hntr & ambil bebudak skolah.. jd pemandu kn..apa bleh buat dah nasib mcm tu.. tkpa lah yg pnting ada juga rezeki masuk.. hehe..


mana lah tau 1 hari nnt jadi pemandu peribadi artis ke, yb ke pm ke,.. haha.. kesitu pla kau ni zyla.. gurau2 je ok.. apa maksud title aku tu?.. aku pun bingung2 jua ni.. status di fb maksud aku tu.. kemarin aku buka fb aku, mcm slalu lh aku update status, syok2 berFb ada lh pla org buzybody nak ajar2 aku ni... lolx kn.. pndai2 nak mengajar org dia tu.. 


aku kata dgn dia suka hati aku lh apa yg aku nak tulis kt status aku, bukan dia pnya akaun pn nk buzy2body.. pastu kn aku pn pegi tgk fb budak tu, dia update status dia & cakap sot(gila).. jd aku tnya sapa yg sot(gila) dia ckp dia yg sot... haha.. mengaku pn kau.. padan muka.. nk kata org pn tk pandai.. dah tu, update kt status lg tu.. kedapatan.. kn dh malu kn diri sndiri.. kemarin aku tkda mood so, sapa yg terkena dgn aku maaflh ok.. 


lain kali jgn buzybody sgt, org benci perangai mcm tu.. termasuk lh aku...














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi