"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Main Badminton @



Selamat malam semua...


belum tido lg ke?.. kejap lg aku tido.. story sikit di malam hari.. hehe... bukan apa menambah kan post aku, jadi tk juga nampak kosong sngat kn.. sakit kaki aku ni sebenarnya.. tau napa?.. bukan sbb berjalan ok.. sbb aku main badminton tadi petang, ramai juga kami main tadi petang smpai hampir2 maghrib juga lah kami main..


aku, macik aku, adik2 aku, & cousin aku.. bertukar2 lah kami main,.. best juga kan..keluar juga peluh ni, sihat juga kan.. sekali sekala.. kira senaman juga tu kan... anak aku pun aku ajar main badminton.. dia pandai bagi bola, tapi tak pandai sambut bola tu.. takpa, nnt pandai lah tu juga.. mesti rajin berlatih.. kn..kn.. 


esok lagi nak main ramai2.. ok..








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi