"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Rindu Kenangan Tahun Lalu @



Assalammuallaikum...


korang pasti ada kenangan yg tk dapat korang nak lupakan... aku juga banyak kenangan itu.. tk lah byk sangat.. tp yg penting smpai hari ni tk dapat nak lupa semua tu...indah betul... best & so sweet... hehe.. bukan dating lah...


masa tu aku masih ingat lagi, time tu tahun baru cina, mybe tahun lalu.. diorg familya aku datang dr jauh pegi sni,umah kami.. then 1 malam tu diorg tidur kat sni.. punya best, diorg ramai2 pegi sni... story2 smpai lewat malam.. lau boleh smpai esok pagi tk tidur..


ada mck aku sorang ni kn.. dia ada perancangan nak pegi Labuan... yg bestnya semua dia tanggungni.. org ada duit kan... coz dia ada buat pinjaman kat bank.. tk tau pla kau berapa dia pinjam.. aku & anak aku je ikut, hubby & ayah aku tinggal kt umah je.. jaga rumah.. diorg malas nk ikut.. 


aku pn minta izin kt hubby aku... di izinkan juga... kami bertolak pagi & smpai kat labuan kira2 jam12.30 tengahari... naik feri lg tu.. sekali sekala.. anak aku tk pernah naik kn.. so, ada pengalamn udah naik feri..


sesmpainya kami di labuan tu kn, kami pegi cari makan.. makan kat Kfc... pastu kami jalan nk cari tempat tidur, coz tk sempat nk balik pegi beaufort.. cari punya cari kami pun jumpa hotel tu... Hotel Victoria.. mybe lh... aku pn lupa dh.. kami tempah 3 bilik utk 3 family... byk kn.. haha.. so, kami rehat2 lah.. 


yg lucunya sehelai pakaian pn kami tk bawa pegi labuan tu.. cuma yg dipakai kat baju je tu.. apa lagi mck aku tu pegi beli kan kami baju..1 malam je kami di hotel tu... 


keesokan paginya kami pn jalan2 kt bandar labuan, kami pegi uk... ujana kewangan.. makn, jalan2 dh hbs bershopping.. kami pun rehat... time rehat2 tu ternampak lah pla mck aku ni hote yg cantik apa lagi dia pegi tnya lh kt kaunter hotel tu... bukan hotel tp Apartmen... BETA Apartmen labuan.. mmg best lh tmpt tu.. ada swimming2 lg tu... kami bermalam lh kat sna.. kira tu nk balik dh tu, tp rasa syok pla tgk kn.. tk jadi balik lh.. apartmen tu ada tmpat masak, jd tk pyh keluar makan.. beli je lauk & kami masak kt sna.. 


apartmen tu ada 3 bilik tp kami tido kt luar je.. sejuk sgt. smpai anak aku demam... dah 3 hari 2malam kami kt labuan kami balik ke beaufort.. penat sudah berjalan... byk kenangan aku sm family aku.. rindu saat2 tu.. miss u all... nnt kita pegi labuan lagi ramai2... ok.. wassalam..












Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi