"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Anak Aku Berani @



Aku belum tidur lagi ni.. ni disebabkan anak aku lah ni... dia pun belum tidur lagi tau... dia tgk citer amukan pocong tv3 tu.. tu lah dia tgk tu.. mata aku ni m'gantuk sangat ni... tp tk boleh tidur sebelum anak aku tu tidur ok.. terpaksa lah tahan2 mata ni.. smpai habis citer tu.. kita tggu je ok.. bosan2 aku post pendek2 je ok kat blog ni.. malas nak menaip panjang2 tu... sakit tangan tau...


berani juga dia tengok citer hantu tu kn.. dia tk nak tidur coz katanya belum habis lagi.... terpaksa menunggu wlwpn mengantuk.. hehehe...  menaip sambil makan kuih & minum horlicks... makan sebelum tidur... selamat menikmatinya...













Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi