"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Jahat Betul Dengan Anak Sendiri @







Assalammualaikum...


selamat tengahari, dh tido kn anak aku,so bolehlh aku santai2 kejap kat blog ni kn.. haha.. sbb kalau dia bgn payah lh pla aku, asyik nk minta itu, minta ini, manja sgt lh tu, maklum dia seorg je, blm ada adik lg... insyallah ada rezeki nnt dpt lh adik.. hehe..


oh ya, korang mesti dh tau kn yg story pasal membelasah bayi tu kn.. kn.. bila tu berita dia kluar?.. kemarin kn?... ya.. ya...
ish.. tk guna btl kn pompuan tu, snggup lh pla dia pukul & belasah anak dia smpai mcm tu sekali... sungguh kecian bayi tu.. apa perasaan ibu tu waktu dia belasah anak dia tu ah... Ya Allah, teganya kau pukul bayi yg sekecil tu, dia tk tau apa2 lg tau.. aku nak nangis tau tgk video tu... aku tgk separuh ja video tu, tk nak lh tgk smpai habis.. mybe ibu dia tu ada tekanan perasaan kot.. mgkin...




atau pn dia ada problem dgn bapa bayi itu@husband dia tu..tp kalau pn ada problem jgn lh anak tu jadi mangsa..bayi lg tu... aduh,, tersentuh hati aku tau tgk dia buat mcm tu kt ank dia.. myayat hati..si perakam ni pla satu, cuba lh dia tolong bayi tu, angkat kh @ bw lari ke luar, ni di biar je ni.. wlwpn kau kata nk bongkar semua kejahatn mak bayi tu, tp lau dh seteruk itu dia memperlakukn anak dia, tolong lh bayi tu kn.. jgn tgk ja... cian btl.. 


aku pn tk tau nk kata apa dh, syukur lh bayi tu skrg dh berada di tmpt yg aman, di kebajikan kn, lau tk silap aku lh.. aku pn baca kt newspaper.. hehe.. saja2 ja ni, story2 kt korang kn.. aku wartawan yg tk bertauliah ni.. haha.. tkda lh gurau2 je.. ok...




















Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi