"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Di tinggal kan @





Assalammualaikum

hahahahaha..
anak aku bg ketawa aku semalam,
jahat bh dia,
gara2 aku tk ikut pegi jalan semalam.

aku buzy semalam jadi, malas mau ikut jalan..
lau jalan keja dirumah tk lh siap kn...

balik2 ja dr kedai kn, aku tnya adik mau makan.. 
di jawab dgn nada yg sombong..
sUDah....
makan di beaufort..
mama ndak ikut..

sedap....
mengejek lh tu..
apa bleh buat..
dh nasib..

tkda mood nk jalan semalam bh..
lain kali aku ikut lh.. ok...












Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi