"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Sangat Penat @


Petang Yang Indah

Sambungan story aku, 
haha.. saja ja tu, 
malas nak taip panjang sangat,
so, buat pendek2, jimat ruang..
haha.. gurau..

hari ahad tu kami balik je dr umah mentua,
berselerak umah tau, 
penat sgt aku mengemas tau,
smpai jam berapa aku siap tu..

mana lg ikhwan bawa pegi kedai,
gara2 mau beli kotak( isi mainan),
terpaksa lah kami pegi, 
hubby aku ni pn nak juga ikut ckp ikhwan tu,
syg betul dia tau sm ikhwan, 
sudah lah aku penat, pastu jalan lg malam2..

apa boleh buat kan, dah nasib badan..
mesin pun pandai penat apalagi manusia..
kain pun bertimbun2 nak cuci  time tu.. sakit belakang aku..
berat tu.. so sad.. bila nak berubah ni nasib aku ni.








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi