"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Mohon Maaf @

hai... hai..

sebelum maghrib sempat lg berblog gtu..
ambil kesempatan lh katakan..
bukan apa, tengah menunggu hubby balik keja lh ni..
dia kata nak tido tmpat nenek ikhwan (mentua aku)...
lama dh tk tido sna..

tau lah sibuk memanjang kan.. 
sibuk berblog..(konon)..haha..

aku nak mohon maaf lah kt sapa2 yg pernah aku sakiti dulu @ sekarang..
aku ni seorg yg panas baran juga..sikit2 nak marah ni..
sorry sgt2 pd yg terasa tu..
bukan maksud aku nk sakitkan hati korang..
tp tau lh lau org dh marah ni kn..
mcm2 dia cakap..
sekali lagi..
maaff......

ok.. nnt kita berblog lg.. 
nk pegi umah mentua..
2 malam kat sana.. 
huhu.. 
dapat lah tenangkan pikiran sikit..
bye2...












Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi