"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Pilihan Raya Umum @





Selamat petang semua....


sapa lh yg sudi nk baca blog aku ni.. hehe.. luscu pla kn.. tkpa lh  yg pnting aku berstory kn.. menghilangkn bosan  lh..
baru ja aku habis mengemas rumah..  dh bersih rumah.. semua keja dah disiapkn.. ok.. tinggal masak untuk makan malam ja.. selepas maghrib baru masak..


tak lama lg kn pilihan raya ni.. tapi tk tau lh berapa hari bulan, tp yg aku dengar2 lh kn, gosip ja, dalam bulan jun ni pilihan raya umum tu,,yes, aku dh mula mengundi dah tahun ni.. umur boleh mengundi dh ni.. haha.. tp tahun ni first time mengundi..tak tau lh mcmana tu nnt.. hentam ja lh...yg penting pegi ja mengundi tu...


takut pun ada juga.. tp nasib lah tempat aku mengundi tu dekat ja dari rumah ni.. tk payah jauh2 kn.. syukur... time aku mendaftar tu mcik aku yg daftarkan.. aku mna lh nak mendaftar.. tp dia yg tolong aku pegi daftar jadi pengundi tu..wah... last2 semak online daftar mengundi tu kn, anda boleh mengundi, cukup umur lh katakn..


apa pun mga pilihan raya nnt berjalan dgn lancar.. tp bingung nk pilih sapa kn.. yg pnting mesti BN.. haha.. kali lh... mybe..








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi