"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Family @


hai, selamat tengahari semua..
 keja aku dh siap semua,
so boleh relax2 skrg ni.. relax2 ya..
haha.. aku nk bg tgk foto adik-beradik aku..


aku tkda pla bg tgk korang kn..(terlupa)
jom kita tengok kat bawah ni..


Ni abang aku(fadzri)
anak pertama






Korang kenal tak ni?
saya(fadzyla)
anak ke-2





ni adik aku
(fadzil)
anak ke-3



adik(fadzlan)
anak ke-4




Adik (faezah)
anak ke-5






Adik(fadzuddin)
anak ke-6






haha.. dh tgk kan..
4 lelaki & 2 perempuan..
ok...








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi