"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Luahan Hati Wanita @





hai assalammuallaikum....


selamat pagi... hati aku masih sakit lg ni dr kelmarin.. tp aku tk nk lh kecoh2 biar aku simpan dalam hati.. aku tk nk memperaibkn org lain.. so, biar aku pendam smpai aku mati..




aku tk nk org lain pikir aku yg bukan2.. biar apa org kata kt aku, aku tk peduli pn.. Allah S.W.T yg tahu isi hati ku.. sapa pn yg kata aku tu, mga dia diberikn petunjuk yg benar.. ok..amin...




aku tk akan pernah melawan @ kurang ajar, wlwpn kau org yg lbh tua dr aku.. apa yg kau buat pada aku2 terima apa adanya.. Allah masih berikan aku kesabarn &  ketabahan dlm menempuhi semua masalah... biar berat sekali pn aku cuma mampu berdoa, berdoa, & berdoa... 




hanya menangis yg aku buat untuk menghilangkan apa yg terpendam dalm hati aku.. aku tk pernah nk kongsi2 dgn org lain.. cuma diam.. Diam... & diam... aku cuma berharp aku mampu menghadapi rintangn & dugaan hidup di masa2 akan datang.. amin...







Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi