"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Susahnya Cari Kerja @


Assalammuallaikum


Selamat pagi..alhamdulillah & syukur aku masih bernafas hari ini..
aku juga bersyukur punya family yg memberi aku semangat..
thanks my family, terutama buat hubby.. 


lama dah mencari kerja ni, tp tk juga pandai dapat2,
kecewa ja ada,
sudah banyak pegi interview,
1 pun tk dapat..

Ya Allah, bila lah rezeki aku nak datang ni??..
smpai bila lah aku mcm ni,
aku nak juga bantu2 hubby, ringan juga beban dia sikit..

asal nak dapat keja kan ada ja halangan yg aku dpt,
ishhhh... mengeluh habis dh aku ni..
 hampir putus asa dha aku ni..

tp, takpa jgn putus asa,
aku mesti dapat juga kerja yg baik,
ada hari tu aku dah dapat, tapi jauh pla, hubby aku tk nak,
tak nak berpisah lah tu..

sedih nya aku, 
peluang dah tp terpaksa tolak juga..
mudah-mudahan tahun ni ada lah..
gaji kecil pun tak kisah lah, yg penting keja..

aku malas nk dengar cakap2 org aku ni tak keja, 
menyusahkan husband,
paling aku malas tu lau org kata mcm tu..

pikir senang kah nk cari & dapat keja?..
aku dah masuk 5 tahun dah..
interview ja byk, tp 1 pn tk dapat..
bosan bh aku tk ada keja..

ada pun ambil budak skolah ja..
jd pemandu.. huhu..
cian kan..
*_*










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi