"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Trauma @





Trauma adik aku c Alan,
kejadian berlaku kemarin(23.05.2012),
mama aku suruh dia pegi kedai,
beli mee,
so, dia pakai motor g kedai,
kedai 2 tak lah jauh sgt pun.

dekat2 sni je,
jadi time dia nak balik tu kan,
terjumpa dgn org accident pla,
wah, punya terkejut dia,
depan mata dia katanya,
dia yg story ye..

balik2 je muka dia pucat sgt,
so, dia cerita lah dgn kami..
dia kata, dia takut tengok,
terus balik, bukan dia pegi tolong,
tp, budak tu tak lah teruk sgt pun,
cuma luka2 ringan je..

adik aku kata trauma dia,
takut dia naik motor,
haha..

p/s: jgn merempik je ok.. haha..
ingat org yg tsyg,,...








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi