"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Ikhwan Demam @



tadi pagi aku risau sangat dgn ikhwan, bukan apa tiba2 pla badan dia panas jam 2 pagi tadi.. aku bangunkan dia & minumkan dia ubat.. alhamdullilah pnas badan dia turun juga.. aku tk nak dia pegi skolah, tp dia nak juga pegi skolah td pagi smpai mengamuk pagi2 gara2 nak pegi skolah.. 


aku mandikn dia & siapkn dia, pastu br hntar pegi skolah.. gembira dia dpt pegi skolah.. tk boleh di tolak kemahuan nya semua mesti dipenuhi, tp yg baik saja ya.. mudah-mudahan dia jd anak yg berjaya 1 hari nnt.. doa aku selalu pada ikhwan, anak aku yg pling aku syg.. biar aku sakit jgn dia yg sakit.. belajar bagus2 ya ikhwan...










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi