"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Happy Mother's Day @





Selamat hari ibu...


Selamat hari ibu buat semua ibu2 yg ada di malaysia khususnya.. terutama buat ibu aku Melda yg selama ini mendidik aku menjadi anak yg baik & berguna.. maafkn semua kesalahn anak mu ini.. halal kn makan & minum aku.. semoga kau sihat2 selalu ibu.. amin... pengorbananmu membesarkan ku tk dpt aku balas cuma doaku hnya untuk mu ibu....



Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi