"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Pegi Hospital Lagi @



sapa yg tak susah hati bila anak sakit,, semua ibu mesti susah hati kan bila anak dh sakit( bg yg dh kawin lh).. aku pun kalau c ikhwan sakit, tidurpun kajap2 je.. ni lg ikhwan mmg ada asma(ampus).. lg lh susah hati.. Ya allah, napa anak aku diberi penyakit itu.. napa tidak bg je aku penyakit tu.. aku kecian ikhwan, dia masih kecik lg tu.. 


bila dh sakit asyik nangis je mengadu sakit.. apa tidak nya terpaksa pegi hospital semalam gara2 ampus tu.. pegi sna terus pegi wad kecemasan tu, terus kena pom(oksigen).. lama juga aku & ikhwan kat sna, dah kena pom tu kn baru dia ok sikit.. 


mmg susah hati betul.. abah dia lg lh susah hati semalaman menangis je.. terpaksa lh bangun urut belakang dia baru dia senang tidur.. Ya Allah, embuhkan lh penyakit anak aku.. amin..


mesti korang tk sangka kn badan ikhwan besar tapi ada penyakit asma tu.. apa bleh buat dh takdir dh..kami akan jaga dia sebaik mungkin.. tp dia mmg sorang yg aktif lah.. mmg betul2 aktif... ok... wassalam...










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi