"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Sifat Lelaki @



tak semua org tau sifat lelaki kn.. aku pun tk tau juga.. tp lau cakap ttg lelaki ada sikit je aku tau ttg lelaki ni.. tk tau lh betul @ tidak.. 


pertama,...lelaki ni kn seorg yg degil,misalnya kalau kita kata suruh rehat, dia tk nk tu dia nk keja juga untuk keluarga dia.. biar dia sakit yg penting keluarga dia cukup makan... 


yg kedua...panas baran, haha.. ni paling pompun tk suka kn, bukan apa lau lelaki dh marah, mcm2 lh dia ckp kat kite ni kn, kite ni diam je lh kn.. huhu.. terima je.. kalau kite ni ckp sikit dh nk panas baran kn.. takut juga. tp tkpa kite tk payah lawan, kite diam je. sbb lau kite lawan balik berlaku lh pertengkaran.. betul tk???... betul tk.. kn dua2 tk nk kalah.. kalau aku aku mengalah je walawpn aku geram ^_^... baik kn aku..


yg ketiga....problem simpan dlm hati je... cian. tkda tempat nk mengadu agaknya kn.. huhu.. bukan apa kadang2 lelaki ni malu juga nk luahkan perasaan diorg ni, ...tk mcm pompuan kn.. haha..


yg terakhir pla.. lelaki tk boleh tgk pompuan nangis,,,. mybe lh, ada gak lelaki ni yg keras hati.. jd pd yg pompuan rajin2 lh keluarkan airmata tu yek.. haha... 


semua yg di atas tu aku agak2 je.. sbb aku pun ada juga memahami sikit hati lelaki ni,, coz dah ada pengalaman sikit2.. sbb aku ada hubby... ermm.......???.. gurau2 je ni petang2 mcm ni.. ok..














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi