"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Lama Sangat Di Hospital @



Assalammuallaikum

selamat petang..


to the point aja ya.. ceh nk jd indon lh pla.. hehe.. bukan apa sj buat iklan kejap.. td pagi aku pegi hospital pegi bawa my hubby & anak aku c ikhwan yg montel2 tu, hubby aku kan ada darah tinggi manakala anak aku pla dia kena sakit mata, cian kn diorg, dlm satu masa boleh sakit sama2.. maklum lh kn dh namanya anak beranak.. like father, like son.. mybe... 


ok, di lanjutkn story aku, eh,eh, btul ke ayat aku tu, haha, lantak lh.. tdi pagi dalam jam 8 mcm tu lps habis keja kt umah ni aku pn bw lh anak aku tu pegi hspital, then, terjumpa pla mak kawan c ikhwan(paham tk)..?????? kawan dia nama dia c irfan, mama c irfan maksud aku.. tengah syok2 drive td terjumpa kat bustop, so, aku bw lh kn sekali kn satu hala juga.. tk baik juga kn, kira kwn aku juga lh, wlwpn dh umur 40-an.. kwn lh tu.. 


citer2 lh kt kereta smpai dh kat pekan.. haha.. kejap ja lau aku yg drive.. tk lh laju sgt pn.. dh hntar kwn aku tu terus kami pegi hspital.. mcm biasa lh kt hspital mesti mndaftar kn then tggu giliran untuk dipanggil... lama juga kami kt sna.. smpai2 je kat sna ada hubby tp number giliran dia awal sikit coz dia awal datang.. kamikn lambat.. paham2 lh lau pompuan tk bersolek tk sah!!!! haha... 


tnggu..... tnggu... & tnggu.... bosan sudah ni... nama pn dipnggil.. apa lg tenang sikit hati.. hmpir 1 jam lebih juga tggu giliran tu.. dh masuk dlm tu adalh pembantu perubatan(pp) tu.. mmg lucu lh pp tu.. bukan apa dia tanya aku ni sapa yg kau bawa, aku ckp lh anak aku.. terkejut dia.. bukn apa coz anak aku besar & mama dia pla kecil mcm adik & kakak je..


mcm2 lh dia tnya tu.. pastu dia bg lh ubat mata anak aku tu.. menangis pla anak aku tu... takut.... dh selesai & ambil resit ubat kami pn pegilh kaunter tmpt ambil ubat tu... teh, kami pn jalan2 kat pekan.. pegi makan & egi tamu beli barang sikit2.. dh puas jalan2 balik lh ke rumah... haha.. dh hbs story aku..tq sudi baca.. hehe..














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi