"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Makan Bakso @



Assalammualaikum


selamat malam kawan2 yg setia tgk blog ni.. hehe.. thanks ya.. thanks jugai aku pada yg sudi follow blog ni..  blog aku ni biasa ja.. buat blog ni pun suka2 ja.. luahan hati aku ni.. story ttg family aku & diri aku sendiri.. tkda kena-mengena pd yg lain.. ok..


tadi lepas maghrib,aku & hubby bw jalan anak aku c ikhwan tu.. hehe.. pegi belikn dia kek bh.. dia suka sgt makan kek tau.. beli kek bukan smbut birthday, cuma suka2 ja tu.. ikut keinginan anak kn.. cian.. takut pla kempunan nnt.. happy sgt ikhwan kena belikn kek oleh abah dia.. abad dia ni pun ikut ja kemahuan dia.. syg betul dia dgn ikhwan.. 


yg buat kami risau ni kn batuk dia tu tk pandai nk baik2, 3 malam berturut2 kami pegi bw dia ke hspital.. bosan sudah dia pegi hspital.. nak pegi pam kn dia ada asma.. malam2 nangis sesak nafas.. risau juga aku & hubby..


oh lupa.. smbung story.. iklan jap.. lps kami pegi beli kek kami pegi tamu.. beli sayur & lauk lah... pastu kami makan Bakso.. mingu2 turun ke tamu pegi makan bakso je ni.. aku makan bakso, hubby&ikhwan makan nasi goreng ayam.. paling suka tu ikhwan makan nasi goreng ayam.. habis juga 1 piring tu oleh dia............ alhamdullilah.. aku ajar dia supaya tk membazir & suruh dia habiskn makan.. lau kt skolah pun mcm tu juga.. hntr dia pegi skolah, nasihat sikit, kalau makan mesti bg habis jgn membazir. .paham juga dia..andai sudah ikhwan.. tapi manja betul, maklum belum ada adik lg.. lau ada adik nnt hilanglh manja tu kn..hehe..


kadang2 ikhwan ni paham juga, kalau aku kata benda tu mahal dia akn kat tu kat aku,,,"mama, mahal tu kn, ndk payah belilah, aku mau buku saja".. syukurlh dpt anak yg paham dgn org tu.. mudah-mudahan smpai dewasa mcm tu ya ikhwan.. amin.. insyallah..


ok.. wassalam..










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi