"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Hubby Tak Suka PizzaHut @



Hai.... jumpa lagi.... korang suka tak dengan pizzahut tu?... mesti suka kan... sedap bah tu pizza... sapa tak suka makan rugi lah kn... hubby aku tak suka pizzahut tu... bukan apa dia cakap tak sedap, sedap lagi kfc... lain rasa pizza tu.. aku cakap memang lah kan dia banyak campuran... orang tk biasa makan... time pizza tu sejuk memang lah tak sedap, tapi kan kalau panas tu pizza memang sedap... semalam yg kami beli tu dah sejuk bah, tu lah mungkin dia cakap tak sedap tu..




hubby memang suka makan kfc tu & mc.. anak aku pun sama juga tak suka pizza... aku ja yg suka untunglah aku, tak payah bagi2 pizza, aku sorang je yg bagi habis... Ya allah, nafsu makan aku betul2 kuat... tapi yg herannya badan aku tak pernah naik, mantain je ni... macamana aku nak bg tambah berat badan ni... adakah cara yg lebih baik untuk menambahkan berat badan?... makan aku kuat, tp tkda perubahan langsung... dr dulu smpai skrg sama ja ni...


nasib... nasib....Wassalam....












Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi