"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Happy Birthday Farah Natasya @









Happy birthday to u...
happy birthday to u..
happy birthday to Farah natasya...
happy birthday to u..

May Allah Bless U farah..



Nak wish birthday kat adik farah yg berada nun jauh di sana.. kat kampung halaman aku... di tawau... mga jadi anak yg baik ya farah.. aku doakn kau selalu bahagia di smping ibu tersyg..
kau masih ada family yg sangat menyayangi dirimu.. kami sentiasa ingat padamu..


oh ya, bercerita pasal farah ni, dia ni adalah cousin aku.. anak maci aku.. maci paling aku sayang.. maci ijah.. maci tmpat aku berkongsi story @ problem lau aku ada apa2.. dia lh pendamping aku walaupn kami jauh tp kami selalu bsms & telefon.. kalau tk buzy lh..


farah dah masuk 2 tahun, tahniah.. dh besar dah.. hubby aku suka sngat kt farah ni.. semalam boleh2 dia tanya farah ni.. dia suka kt anak perempuan.. farah pernah pegi sni 2 lah asyik dia dukung je ni time diorg ramai2 pegi sni.. ingat juga dia kat farah.. hubby aku suruh bagi tinggal kat kami c farah tu tp tk juga mau ibu dia.. sapalh yg nk berpisah dgn anak kn... bukan apa hubby cian tengok farah takda ayah dia.. dari lahir dia tk pernah tgk sapa ayah dia.. ayah dia balik pegi tmpt asal tp smpai skrg tk balik2.. kot2 kena tsunami mgkn.. ayah dia orang indon.. 


cian kn.. lepas kahwin dgn maci aku 3 bulan mcm tu dia balik kt indon pastu tkda balik2... cian maci aku tu.... time mngandung tu smpai besar dh anak tk timbul2.. nth mati dh mgkn.. tp tkpa lah dh takdir tuhan kn.. kita tk bleh buat apa2.. maci aku slalu je mgadu pd aku.. aku ckp sabar je lah... ada hikmah dibalik semua ni... yg pntg jaga farah dgn baik & jadikn dia anak yg solehah & baik.. amin... ya allah, lindungilah farah & ibu dia bahagiakn lh mereka... amin...


ok lah.. penat dh menaip ni.. nak tido.. bye.. selamat malam..






Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi