"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Kecemasan @



Assalammuallaikum.....




apa khabar korang semua, aku harap korang sihat2 je ya... selamat petang semua... aku baru terjaga dari tidur ni... penat sngat.. sebab semalam lambat aku balik dari hospital.. aku bawa hubby pegi hospital semalamsmpai jam 11 barulah kami balik.. tekanan darah dia tinggi 160/117... tinggi kan... aku pn takut juga tu... 


kami dari umah jam7.30 malam tu kan, di kecemasan tu, ya allah, lama betul nak tguu giliran dipanggil tu... sebab mendaftar pn belum lagi... takda orang kat tmpat pendaftaran tu.. apa lg hubby aku marah juga dia sbb dah hampir2 1 jam juga kami tggu kat sna tu.. hubby dah nak balaik dah tu, tapi aku kata kita tggu ja lah... masam betull lh muka dia tu... aku ketawakan dia lagi tu... 


hampir2 jam 9 barulah dia kena panggil.. senang lah hati dia tk tguu lama lg... aku & ikhwan(anak) tggu kat luar kecemasan tu je... tau lah anak aku ni aktif betul ni.. time2 hubby pening2 pn dia boleh terover aktif kat sna.. paling bising kt sna lg tu, terpaksa lah aku bw round2 kat hospital tu.. kami tggu lama juga.. sekali2 aku masuk ke dalam tuk tau apa perkembangan dia... last2 dia kena suruh rehat smpai tekanan darah dia turun... time tu baru jam 9.20pm... aku minta izin hubby tuk pegi beli makan di kedai,, coz anak aku dah lapar...
dah selesai beli2 kami balik ke hospital.. makan kat kereta ja kami, malam dah kn.. org pun dh takda..


lama juga kami tggu ni.. hubby dah tidur coz dh diberi makan ubat.. tgu2 kat sna ada pla mentua aku datang, jenguk anak dia bah.. hehe... sapa tk syg anak kn.. dah hmpir2 jam 11pm gtu baru kami balik sbb dah turun tekanan darah dia... alhamdullilah... lau kena tahan pn takpa lah blh juga dia rehat2 kn, sbb asyik keja ni... cian hubby aku... keja smpai sakit... syuurlah turun tekanan darah dia tu.. ada juga kena bagi ubt2  tuk dimakan.. 


tapi setiap hari hubby kena pegi hospital untuk cek tekanan darah dia... jadi rutin harian lah pla kn... aku kata takpa yg penting sihat nnt lau di biar penyakit tu susah juga kn... aku kata pegi saja untuk kesihatan kn... nasib juga dia nk pegi, hubby ni kekadang degil juga... ok lah.. wassalam...






Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi