"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Maaf @



"Terukir di bintang tk mungkin hilang cinta ku pada mu"
smbil nyanyi2 lg, nyanyi untuk hubby aku..
romantik ohhh....korang ada tk?.. hehe.. gurau ya..


sorry to say, dah banyak juga aku blok kat fb tu, bukan apa aku tk nak lh terganggu bila aku sedang online tu,kadang2 tk suka dgn ayat yg diorg komen2 tu, meluat.. lgpun aku kena jaga hati hubby aku..


aku berfb bukan nak cari lelaki, tp cuma nk update status yg baik2 untuk memotivasikn diri aku juga.. tp pd yg terasa tu aku minta maaf lh ya.. aku tk bermaksud pun nak buat korang terasa.. aku cuma nk kongsi2 ja status tu.. ok.. maaf sekali lg..


cuma untuk renungan aku semata-mata,.. untuk diri aku.. ok tq...












Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi