"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Tabahkan hati @



Assalammualaikum


macam mau lari ja dr sni..... nak tenangkn pikiran yg bercelaru.. malas pla aku di sini.. semua menyalahkan aku..... apa2 ja yg jadi semua nk salahkn aku... napa aku ni tempat kamu melepaskan kemarahan kamu ke?????... kamu pikir aku tkda perasaan?... aku ada perasaan,ada hati, hati akulemah sgt.. napa lah aku ni di buat mcm tu... suka2 nak marah2 org tnpa sebab.. aku tk tahan sudah..


Ya Allah, bantu hambamu ini yg sgt lemah.. bantu aku Ya Allah....... aku tk kuat hadapi semua ni... ambil sj nyawa ku..... baru mereka semua puas hati.. mood baik jadi mood tk baik... sakit betul hati aku ni... jadi mood org buruk sudah.. org dh baik2 cakap kat dia, tp boleh2 dia marah2 tanpa sebab.. korang pernah tk mcm tu... bila kita bercakap baik dgn org tu kn, tiba2 dia pegi marah2 korang... apa  perasaan korang?.. marah, sakit hati & benci kn......


aku mmg seorg yg suka pendam ja dlm hati.. biar org sakitkn hati ni, aku diam ja.. aku tk pernah nk lawan cakap diorg tu.. aku sentiasa sabar... tu ja aku buat.. aku nangis ja... mood yg tk menentu skrg ni....ok.. 
















Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi