"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Tenang @


Salam 1 Malaysia

Hai, bila dah buka blog byk lah tu story2,
lau boleh 100 story nak cerita,
tp penat lah pla,
bosan pla nnt korang kan,
petang2 ni makan goreng pisang panas..
nyum.. nyum..

Tenang, wah, hari sabtu lalu tu aku pegi umah mentua aku,
tenang betul aku kat sna, boleh rehat,
sunyi2, tak lah dengar riuh2 ni,
merehatkan diri kat sna,
terima kasih lah buat mentua yg baik..

time malam tu kami smpai aku bantu2 lah masak,
then, mentua aku yg lelaki ajar mengaji, 
wah, bestnya..
mentua lelaki ajar mentua pompuan..

apa lagi aku pun kata dgn hubby ajar aku mengaji,
dia kata boleh,
best kan macam tu, 
aku pun nak mcm tu.. 

lg best lau hubby ajar.. hehe.. 
amin..










Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi