"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Macam-macam penyakit @



Assalammuallaikum...




selamat petang... korang sihat?..alhamdullilah... lau sihat... aku ni kurang2 sihat juga.. beberapa hari ni asyik pening2 je tau.. hubby nk bawa pegi hospital tp aku tk nak.. bukan apa lau aku sakit sapa nak jaga diorg kan.. sapa nk hntr budak2 pegi skolah.. risau aku tau..


tu sebab aku tk nk pegi hspital.. biar tahan je kat umah.. cian diorg bebudak lau aku tkda, tk dapat pla pegi skolah nnt..


hubby pn bukan sihat sgt.. kena darah tinggi pla dia tu.. cian.. tkda rehat kn.. asyik keja ja ni.. malam tu smpai jam berapa baru balik umah.. coz tekanan darah dia tinggi sgt terpaksa lah rehat kat kecemasan dulu baru boleh balik umah..


nasib juga lh aku ni pandai drive lau tk susah juga tu.. kira ok juga boleh drive ni.. lau sapa2 sakit aku lh tolong bawa.. amin.. aku lh penyelamat.. haha.. konon..


tadi pagi pla aku bw nenek aku pegi klinik.. sakit juga.. ayah aku pn sakit juga.. cian.  mudah-mudahan semua nya cepat sembuh ya... terlampau keja sngt kn... nk bw pegi hspital pn susah.. degil... huhu.. semoga cepat sembuh semua.. amin..mcm2 sekarang ni kn..


wassalam..














Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi