"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ June @



Assalammualaikum


selamat datang bulan june... cepat sgt masa ni berlalu kn.. betapa bosannya hidup lau tk bekerja kn.. Ok..ok.. sebelum terlupa, nak bgtau lh kat korang semua, mulai bulan june ni zyla dh tk pakai perkataan AKU dlm blog.. tk sopan pla mcm tu kn.. zyla nk ubah cara percakapan pla.. mcm anak zyla tu dia tk ckp AKU tp dia ckp SAYA.. zyla blajar dr anak lh pla kn.. thanks lh ikhwan.. ^_^.


zyla ni malas nak bjalan.. panas lh berjalan tengahari ni.. nak pegi tamu lg lh panas tau... huhu!! anak zyla pun mana nak jalan lau panas2 mcm ni.. lau zyla jalan pegi mna2 dia mmg nak ikut ja tu.. tkda nk tinggal kt rumah.. anak manja lh katakn.. tp skrg ni c ikhwan tkda kat rumah, tu kat sebelah rumah pegi main dgn anak buah zyla yg dari bandar dtg.. org bandar tu.. zyla ni org kg ja..


anak zyla ni lau tkda kwn mna lh nk keluar rumah, duduk di rumah ja tu.. dh balik lh ikhwn minta buat susu milo.. nak tido lh tu, kepenatan bermain dr pagi td tkda balik2.. kadang2 budak kecik ni perlukn ketenangan juga tau.. diorg pun bosan jugak duduk kt rumah ja.. mcm org dewasa jugak tau, pandai bosan..hehe..


apa pun yg kita nak lakukn, buat yg terbaik.. ok.. ^_^.. Wassalam...







Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi