"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Hari Keluarga Yayasan Usaha Maju @


hari ni kn hari sabtu,
duduk kat rumah ja kn,
macam kornag juga kn, duduk kat rumah,

hari ni, tadi pagi,
zyla pegi padang & dewan,
pegi smbut hari keluarga yayasan usaha maju(yum),
khas buat ahli2 yum ja tu..

jadi smpai kat sna dalam pukul 10pagi,
jadi smpai sna zyla pun mendaftar dgn mama,
pastu kami tgk lh sukaneka yg diadakan,
best jugak lh..kat padang tu smpai jam11.30..

pastu pindah lg kat dewan,
byk juga yg diorg buat,
ucapan, tarian, nyanyian & tiket bertuah,
haha..

lepas ja kami kena bg makan tu kn, 
tiket bertuah pla diorg buat..
tggu lh mana tau ada rezeki kn..

tggu.. punya tggu, akhirnya,
tersangkut jugak lh nama anak zyla..
jadi zyla pun pegi ambil lh hadiah tu..
mcm2 lh ada kat daam tu..
rezeki.. kita tk jangka kn..

best juga lh kat sna,
smpai jam 3.30 ptg baru selesai.. 
penat juga zyla duduk kat dewan tu..
sakit pinggang..
tp best & seronok..^_^












Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi