"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Tentang Blog Aku

hai, hujung minggu yg membosankan ya... tkde nk wat apa2 kt umah,so update blog lh jawabnya... korang mesti ada aktiviti time hujung minggu kn?... bestnya korang.. nk ikut boleh tk?.... alah, sekali sekala... hehe.. tk lh gurau je... opps, lupa pla mengenai tajuk hr ni, alah pasal log aku ni yg tk brapa cantik ni... (rendah diri)... apa pendapat korang ttg blog aku... aku buat simple je... mesti korang heran napa semua nya warna merah?... sebabnya aku minat sgt ngan colour merah,hitam & putih, nak tau tk sbb apa?... kita minat lh mcm korang juga minat pd sesuatu.. tu sbb lh blog saya colour merah, Rose pn aku suka... so beautiful,merah melambangkn keberanian & rose pla bg aku lh melambangkan keromantisan... aduh.... cute sgt... tp aku ni tk lh romantik sgt ya... sj ja tu... promote diri konon... blog aku dulu buruk sgt tau.. kosong btl, start awal bulan januari thn ni br aku rajin buka blog... byk lh aku dh blajar pasal blog ni, tu yg rajin buka blog, ada cikgu ajar kite... hehe... tq lh kt org yg ajar tu... 

sblm aku rajin buka blog aku rajin pla buka akaun facebook aku.. korang tau tk fb aku, jgn lupa add aku ya... korang taip ja nor fadzyla... ada tu... jgn lupa korang... ok lh tu ja.. bye2... wassalam..





Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi