"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

Hepi Weekend


Assalammuallaikum...... 


hai...hai.... sihat tk korang semua?.... harap2 sihat2 jew ye.... Hepi weekend semua... hepi weekend gak wt 

hubby aku & family aku... lau hujung minggu mcm ni, berkumpul lh ramai2 ngan family... makan2... kdg2 tu 

jalan2 kt pantai... tp hr ni cuaca tk mengizinkn nk ke pantai coz hujan dr pagi lg... duduk umah ja lh... tp td 

pagi aku & hubby membersihkn halaman umah... hubby mesin rumput, dh pjg dh lalang tu, takut pla ada si 

ular kn... hehehe.. aku takut sgt tu... jd minta hubby mesin rumput tu... now, halaman umah dh bersih... aku 

bantu hubby jew, bantu tgk(jd mandur)... hahaha.. jahat nya aku... tk lh, aku bantu juga hubby, bantu2 kutip 

sampah.. kn dh bersih umah.....

hubby aku lau tk keja ada lh tu dia buat, tk blh duduk diam... ada ja aktiviti dia tu... aku pn ikut jew lh,, 

menyemak kt sna... bantu hubby kn lbh baik, dr aku bantu org lain nnt apa pla kata dia kn... huhuhu... apa 

pn hepi weekend......








Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi