"whatever happens today, will keep the impetus for tomorrow''

TERIMA KASIH SUDI JENGUK BLOG ZYLA

@ V.I.P @

@ Facebook @

Assalammualaikum...




Morning kwn2... cuti kn hr ni.. korang cuti juga kn.. boleh lh relax2 kt umah kn... kn... tidur sepuasnya... apa aktiviti korang hari ni?.. apa pn yg korang buat aku sokong.. hehehe.. semenjak aku berblog ni kn, jarang dah aku online kt facebook.. padahal dulu rajin je tau.. hari2 ada ja status yg aku taip kt fb tu.. tp skrg ni menyibukkn diri aku di blog peribadi aku ni.. mencantikkn & mengemas kn blog aku.. apa pendapat korang ttg blog aku ni?.. blh bg pendapat tk?.. aku lbh suka lau aku di kritik jadi aku boleh lh memperbetul kn lg blog aku ni ok... komen2 ye.. 




tak tahu lh apa dh jd kat fb aku tu sudah... mybe ramai dh add aku agaknya.. coz pernah ekali aku lama sgt tkonline fb byk lh request friend kt aku smpai 100 org.. apa lg enat lh pla aku nk approve diorg.. aku layan je lh... tq lh yg sudi add aku tu... nnt .au rajin baru buka fb tu ok.. nak berblog dulu.. hobi baru aku kini.. 


ok.. wassalam...
















Thanks For Reading My post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@ Simple life @

Foto saya
Beaufort Sabah, Malaysia
aku Wanita diciptakan dengan penuh kasih sayang, maka sebabnya aku mampu merangkul kesedihan dengan kelembutan hati ku....

@ New Entry @

@2011-2012@
Hak Cipta Terpelihara By Zyla. Jaga Diri Hias Peribadi